Gwarancja producenta
WARUNKI GWARANCJI DYSTRYBUTORA
- WONDER POLSKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Augusta Kordeckiego 47, 60-144 Poznań, nr KRS: 0000585464, NIP: 7792436081 jako wyłączny dystrybutor produktów WONDER WORKSHOP INC. na terenie Unii Europejskiej gwarantuje, że Produkt jest wolny od wad materiałowych i wykonawczych i udziela na Produkt 1-rocznej gwarancji licząc od daty zakupu („Okres gwarancji”). Jeżeli w Okresie gwarancji Dystrybutor stwierdzi, że Produkt jest wadliwy i objęty niniejszą Gwarancją, Dystrybutor może, wyłącznie według własnego uznania: 1) bezpłatnie usunąć wadę;
2) wymienić reklamowany Produkt na nowy, o ile jest on wciąż produkowany lub wymienić Produkt na nowy o tej samej lub wyższej wartości;
3) zamienić Produkt na produkt odnowiony, pod warunkiem, że produkt odnowiony odpowiada oryginalnej specyfikacji Produktu.
Produkty lub części zamienne będą objęte Gwarancją przez pozostałą część oryginalnego Okresu gwarancji lub przez okres 1 roku od daty naprawy lub wymiany, w zależności od tego, który z nich będzie dłuższy. - Niniejsza Gwarancja nie obejmuje strat lub uszkodzeń Produktu na skutek:
1) wypadku, nadużyć, nieprawidłowego wykorzystania lub jakichkolwiek nieautoryzowanych napraw, modyfikacji, czy demontażu;
2) nieprawidłowego użytkowania lub przechowywania, nieprzestrzegania instrukcji obsługi lub podłączenia do źródła prądu o nieodpowiednim napięciu;
3) zgubienia oryginalnych części Produktu;
4) normalnego zużycia;
5) szkodliwego oprogramowania lub innych działań pozostających poza zakresem kontroli ze strony Dystrybutora lub Producenta - Gwarancja, pod żadnym pozorem, nie obejmuje zastąpienia Produktu lub zwrotu kosztów za jakikolwiek produkt niebędący dystrybuowany przez Wonder Polska.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- Gwarancja jest niezbywalna, ograniczona do pierwszego kupującego i ograniczona do państwa, w którym dokonano zakupu Produktu.
- OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI - Wonder Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za poniesione przez klienta szkody celowe, przypadkowe lub następcze wynikające z naruszenia gwarancji, naruszenia umowy, zaniedbania lub odpowiedzialności na zasadzie ryzyka.
Tego rodzaju szkody mogą obejmować: utratę zysków, oszczędności lub przychodów, niemożność użytkowania produktu lub powiązanych z nim akcesoriów, niemożność użytkowania sprzętu lub oprogramowania, koszty urządzenia zastępczego, roszczenia osób trzecich, szkody majątkowe i/lub utratę wartości przedsiębiorstwa.
Instrukcja korzystania z serwisu gwarancyjnego
Skontaktuj się ze sklepem, w którym dokonałeś zakupu celem stwierdzenia, czy Twój Produkt podlega wymianie gwarancyjnej. Jeśli będzie się kwalifikował, zwróć Produkt w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia Produktu. Przed przyjęciem do usługi gwarancyjnej będziemy też wymagali okazania dowodu zakupu (paragon/faktura). Pamiętaj aby wykonać kopię zapasową danych, oprogramowania lub innych materiałów, które są przechowywane są w Twoim robocie.